Δ.I.E.K. Αγίων Αναργύρων

Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (Ε)

First Person Shooter στο Unity:
Υφές (Κιβώτιο, Πλακίδια, Τοίχοι)
Όπλο
Standard assets
Ήχος όπλου (αρχείο WAV)
20/12/2023: Η πρόοδος του παιχνιδιού μέχρι τώρα

Σημειώσεις Unity:
01. Εισαγωγή
02. Αντικείμενα, υφές, υλικά, εξαρτήματα
03. Τοίχοι, κίνηση παίκτη, όπλο
04. Φωτισμός, κίνηση όπλου, ήχοι
05. Νοητές ακτίνες (rays), πρόκληση ζημιάς
06. Στόχαστρο στο όπλο
07. Εισαγωγή εχθρού και δημιουργία κινήσεων

Unreal Development Kit (UDK)
01. Τι είναι το UDK
02. Brushes - CSG
03. Grid Size – Brush Order
04. Δάπεδο - Τοίχοι
05. Geometry Mode (GM)
06. Παράθυρα - Πόρτες
07. Κολώνες - Οροφή
08. Content Browser (CB) - Materials
Διάφορα:
Unity Tutorial - Simply Easy Learning

Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ IV - OPENGL (Ε)

Σημειώσεις:
01. Εισαγωγή στην OpenGL
02. Βασικές αρχές σχεδίασης
03. Είσοδος/Έξοδος – Διαχείριση γεγονότων - Αποκοπή στις δύο διαστάσεις

Παρουσιάσεις:
01. Εισαγωγή
02. Βασικές αρχές σχεδίασης (Α' μέρος)
03. Βασικές αρχές σχεδίασης (Β' μέρος)
04. Είσοδος/Έξοδος – Διαχείριση γεγονότων - Αποκοπή στις δύο διαστάσεις

Ασκήσεις:
01. Καράβι
02. Δέντρο
03. Αυτοκίνητο
04. Αεροπλάνο
05. Άλογο

Χρήσιμα:
Κώδικας σε C++/OpenGL που σχεδιάζει μία γραμμή
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον CodeBlocks
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον Dev-C++
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον Visual Studio Code
OpenGL Programming Guide
The OpenGL Utility Toolkit (GLUT) Programming Interface
ΤΕΠ - Απαντήσεις στις ερωτήσεις πιστοποίησης σχετικά με την OpenGL


E-mail: dimitris.matthes@gmail.com

Επιστροφή στην αρχική σελίδα