Σ.Α.E.K. Μεταξουργείου

Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (Ε)

Unreal Development Kit (UDK)
01. Τι είναι το UDK - Περιήγηση - Viewport toolbars
02. Brushes - CSG
03. Grid Size – Brush Order
04. Δάπεδο - Τοίχοι
05. Geometry Mode (GM)
06. Παράθυρα - Πόρτες
07. Κολώνες - Οροφή
08. Content Browser (CB) - Materials
09. Δημιουργία απλoύ material
10. Άνοιγμα και κλείσιμο πορτας
11. Δημιουργία ανελκυστήρα
12. Χιόνι
13. Εισαγωγή όπλων και οχημάτων
14. Κόμβοι μονοπατιών, σημεία έναρξης/άλματος, προσθήκη bots

Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ IV - OPENGL (Ε)

Σημειώσεις:
01. Εισαγωγή στην OpenGL
02. Βασικές αρχές σχεδίασης

Παρουσιάσεις:
01. Εισαγωγή
02. Βασικές αρχές σχεδίασης (Α' μέρος)
03. Βασικές αρχές σχεδίασης (Β' μέρος)
04. Είσοδος/Έξοδος – Διαχείριση γεγονότων - Αποκοπή στις δύο διαστάσεις

Ασκήσεις:
01. Καράβι
02. Δέντρο
03. Αυτοκίνητο

Χρήσιμα:
Κώδικας σε C++/OpenGL που σχεδιάζει μία γραμμή
Dev-Cpp 5.11 Portable (with MinGW)
Dev-Cpp OpenGL Project
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον CodeBlocks
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον Dev-C++
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον Visual Studio Code
The OpenGL Utility Toolkit (GLUT) Programming Interface


E-mail: dimitris.matthes@gmail.com

Επιστροφή στην αρχική σελίδα