Σ.Α.E.K. Μεταξουργείου
Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (Ε)
Unreal Development Kit (UDK)
Πρόοδος
Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024
Τελική εξέταση
Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2025
Εργασία
Εργασία εξαμήνου (10%)
Σημειώσεις
01. Τι είναι το UDK - Περιήγηση - Viewport toolbars
02. Brushes - CSG
03. Grid Size – Brush Order
04. Δάπεδο - Τοίχοι
05. Geometry Mode (GM)
06. Παράθυρα - Πόρτες
07. Κολώνες - Οροφή
08. Content Browser (CB) - Materials
09. Δημιουργία απλoύ material
10. Άνοιγμα και κλείσιμο πορτας
11. Δημιουργία ανελκυστήρα
12. Χιόνι
13. Εισαγωγή όπλων και οχημάτων
14. Κόμβοι μονοπατιών, σημεία έναρξης/άλματος, προσθήκη bots
15. Εργαλείο θραυσμάτων
16. Φακός
17. Σημεία ελέγχου
18. Τηλεμεταφορείς
19. Προβολή 3ου προσώπου
20. Αλλαγή κάμερας
21. Περιστρεφόμενη γέφυρα
22. Αλλαγή πίστας (level)
23. Δημιουργία σκάλας
Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ IV - OPENGL (Ε)
Πρόοδος
Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024
Τελική εξέταση
Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2025
Εργασία
Εργασία εξαμήνου (10%)
Σημειώσεις
01. Εισαγωγή στην OpenGL
02. Βασικές αρχές σχεδίασης
03. Είσοδος/Έξοδος – Διαχείριση γεγονότων - Αποκοπή στις δύο διαστάσεις
Παρουσιάσεις
01. Εισαγωγή
02. Βασικές αρχές σχεδίασης (Α' μέρος)
03. Βασικές αρχές σχεδίασης (Β' μέρος)
04. Είσοδος/Έξοδος – Διαχείριση γεγονότων - Αποκοπή στις δύο διαστάσεις
Ασκήσεις
01. Καράβι
02. Δέντρο
03. Αυτοκίνητο
04. Αεροπλάνο
Χρήσιμα
Κώδικας σε C++/OpenGL που σχεδιάζει μία γραμμή
Dev-Cpp 5.11 Portable (with MinGW)
Dev-Cpp OpenGL Project
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον CodeBlocks
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον Dev-C++
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον Visual Studio Code
The OpenGL Utility Toolkit (GLUT) Programming Interface
E-mail:
dimitris.matthes@gmail.com
Επιστροφή στην αρχική σελίδα