I.E.K. Αγίων Αναργύρων

Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (Ε)

Ανακοινώσεις:
Το μάθημα Εργαλεία Κατασκευής Παιχνιδιών (Ε) θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως
μέσω της πλατφόρμας Webex την Παρασκευή 28/1 στις 19:00.
Ο σύνδεσμος για την είσοδο στο μάθημα είναι: https://minedu-secondary.webex.com/meet/matthes

Δημιουργία παιχνιδιού με πλατφόρμες στο Scratch
Γραφικά
Παιχνίδι με πλατφόρμες (Βασικοί χειρισμοί)
Παιχνίδι με πλατφόρμες (Τελικό)

Δημιουργία παιχνιδιού με πλατφόρμες στο GameMaker
Γραφικά (παίκτης & πλατφόρμες)
Παιχνίδι (Βασικοί χειρισμοί)

First Person Shooter στο Unity
Υφές (Κιβώτιο, Πλακίδια, Τοίχοι)
Όπλο
Standard assets
Ήχος όπλου (αρχείο WAV)
14/12/2021: Η πρόοδος του παιχνιδιού μέχρι τώρα
Υφές (Τρύπα από σφαίρα, Λάμψη, Έκρηξη)
Βαρέλι
Μεταλλικός ήχος (αρχείο WAV)
Ήχος έκρηξης (αρχείο MP3)
Υφή έκρηξης
Επιφωνήματα πόνου (αρχεία MP3)
Εικόνα GameOver
28-1-2022: Το τελικό παιχνίδι



Σημειώσεις:
Unity Tutorial - Simply Easy Learning
Designing Games with Game Maker 8.0
Δημιουργώντας παιχνίδια στο Scratch

Χρήσιμα:
GameMaker 8.1
Scratch 3.0 for Windows
Paint.NET Portable

Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ IV - OPENGL (Ε)

Ανακοινώσεις:
Το μάθημα Προγραμματισμός IV - OpenGL (Ε) θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως
μέσω της πλατφόρμας Webex την Παρασκευή 28/1 στις 17:00.
Ο σύνδεσμος για την είσοδο στο μάθημα είναι: https://minedu-secondary.webex.com/meet/matthes

Σημειώσεις:
01. Εισαγωγή στην OpenGL
02. Βασικές αρχές σχεδίασης
03. Είσοδος/Έξοδος – Διαχείριση γεγονότων - Αποκοπή στις δύο διαστάσεις
04. Μετασχηματισμοί συντεταγμένων
05. Προβολές

Παρουσιάσεις:
01. Εισαγωγή
02. Βασικές αρχές σχεδίασης (Α' μέρος)
03. Βασικές αρχές σχεδίασης (Β' μέρος)
04. Είσοδος/Έξοδος – Διαχείριση γεγονότων - Αποκοπή στις δύο διαστάσεις
05. Μετασχηματισμοί συντεταγμένων
06. Προβολές
Ανακαλύπτωντας τις 3Δ δυνατότητες της OpenGL

Ασκήσεις:
01. Καράβι
02. Δέντρο
03. Αυτοκίνητο
04. Αεροπλάνο
05. Άλογο
06. Ήλιος
07. Σκακιέρα

Χρήσιμα:
Κώδικας σε C++/OpenGL που σχεδιάζει μία γραμμή
Κώδικας σε C++/OpenGL με 2 αντικείμενα στις 3Δ και κίνηση της κάμερας
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον CodeBlocks
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον Dev-C++
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον Visual Studio Code
OpenGL Programming Guide
The OpenGL Utility Toolkit (GLUT) Programming Interface
ΤΕΠ - Απαντήσεις στις ερωτήσεις πιστοποίησης σχετικά με την OpenGL


E-mail: dimitris.matthes@gmail.com

https://minedu-secondary.webex.com/meet/matthes

Επιστροφή στην αρχική σελίδα