I.E.K. Γαλατσίου

Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Α' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (Θ)

Ανακοινώσεις:

Τα μαθήματα της θεωρίας Αρχιτεκτονική Υπολογιστών - Α' Εξ. θα πραγματοποιούνται διαδικτυακά από την Πέμπτη 12/11/2020 και μέχρι νεοτέρων οδηγιών μέσω της πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων ZOOM σύμφωνα με το υπάρχον ωρολόγιο πρόγραμμα του ΔΙΕΚ Γαλατσίου. Τα στοιχεία σύνδεσης είναι:

Ταυτότητα (ID): 956 536 0524

Σύνδεσμος: https://us05web.zoom.us/j/9565360524?pwd=SkR6b1JRVmRyZFhIc1lPNWNWejdzdz09


Σημειώσεις θεωρίας:
01. Υπολογιστικό σύστημα
02. Παράσταση της πληροφορίας
03. Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
04. Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας
05. Χαρακτηριστικά της Κ.Μ.Ε.
06. Η Μνήμη
07. Μικροϋπολογιστικό Σύστημα και Μνήμες
08. Επικοινωνία Συσκευών με τον Επεξεργαστή
09. Λογικές Πύλες - Άλγεβρα Boole
10. Χάρτης Karnaugh
11. Βασικά Λογικά Κυκλώματα - Μικροελεγκτές




Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ IV - OPENGL (Ε)

Σημειώσεις:
01. Εισαγωγή στην OpenGL

Διαφάνειες:
01. Εισαγωγή

Χρήσιμα:
Κώδικας σε C++/OpenGL που σχεδιάζει μία γραμμή
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον CodeBlocks
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον Dev-C++
OpenGL Programming Guide
The OpenGL Utility Toolkit (GLUT) Programming Interface

Επικοινωνία:
E-mail: dimitris.matthes@gmail.com
Επιστροφή στην αρχική σελίδα