I.E.K. Γαλατσίου

Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Α' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (Θ)

Ανακοινώσεις:

Την Παρασκευή 13/11/2020 και ώρα 15:30 θα πραγματοποιηθούν αναπλήρωσης της θεωρίας Αρχιτεκτονική Υπολογιστών - Α' Εξ. μέσω της πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων ZOOM. Τα στοιχεία σύνδεσης είναι:

Ταυτότητα (ID): 956 536 0524

Σύνδεσμος: https://us05web.zoom.us/j/9565360524?pwd=SkR6b1JRVmRyZFhIc1lPNWNWejdzdz09

Ο κωδικός πρόσβασης θα σας σταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Σημειώσεις θεωρίας:
01. Υπολογιστικό σύστημα
02. Παράσταση της πληροφορίας
03. Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
04. Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας
05. Χαρακτηριστικά της Κ.Μ.Ε.
06. Η Μνήμη




Ειδικότητα: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/WEB DESIGNER-DEVELOPER/VIDEO GAMES) - Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάθημα: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ IV - OPENGL (Ε)

Σημειώσεις:
01. Εισαγωγή στην OpenGL

Διαφάνειες:
01. Εισαγωγή

Χρήσιμα:
Απλό πρόγραμμα σε C++/OpenGL που σχεδιάζει μία γραμμή
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον CodeBlocks
Εγκατάσταση της OpenGL και της FreeGLUT στο προγραμματιστικό περιβάλλον Dev-C++
OpenGL Programming Guide
The OpenGL Utility Toolkit (GLUT) Programming Interface

Επικοινωνία:
E-mail: dimitris.matthes@gmail.com
Επιστροφή στην αρχική σελίδα